آرسس راهکارهای فن آورانه
99
بارگذاری
نگه دارید
تماشا
نمایش

شبکه و امنیت اتوماسیون صنعتی

اجرا , پیاده سازی , تامین تجهیزات , طراحی

امنیت یعنی هرگز به امنیت فکر نکنید

 

طراحی شبکه اتوماسیون صنعتی بر اساس استانداردهای صنعتی جهت جلوگیری از نفوذ به سامانه های حیاتی سازمان

شرکت ها برای کنترل ماشین ها، نیروگاه ها یا توزیع برق به ارتباطات صنعتی نیاز دارند. استفاده بهینه از داده های تولید شده در تولید همچنین مستلزم آن است که شبکه های فناوری عملیاتی (OT) و فناوری اطلاعات (IT) به طور یکپارچه با هم تعامل داشته باشند. مجموعه ارتباطات صنعتی ما امکان شبکه سازی بهینه اجزای اتوماسیون را بر اساس برنامه ریزی و اجرای زیرساخت حرفه ای با استفاده از اجزای شبکه SCALANCE و RUGGEDCOM  ,CISCO NEXUS می دهد. ما با طیف کاملی از راه حل های خود برای شبکه های صنعتی، به شما کمک می کنیم تا پایه ای بهینه برای دیجیتالی سازی ایجاد کنید و از همان ابتدا با شما همراهی می کنیم تا در تحول دیجیتال حرکت کنید.

راه حل های شبکه صنعتی

با راه حلهای شبکه‌های صنعتی، ما به مشتریان خود کمک می‌کنیم تا از طریق تعامل قابل اعتماد و کارآمد بین OT و IT، پایه‌ای بهینه را برای دیجیتالی سازی ایجاد کنند و آنها را در مسیر تحول دیجیتال همراهی کنیم.

چگونه می توان به همکاری مطمئن بین OT و IT دست یافت؟ درک الزامات هر دو شبکه مهم است.شبکه های OT بخشی از اتوماسیون هستند.

از آنجایی که خرابی ها می توانند به سرعت بسیار پرهزینه شوند، این شبکه ها باید دائماً در دسترس و قابل اعتماد باشند. انتقال داده ها باید همیشه به طور قابل اعتماد انجام شود، حتی در شرایط سخت. در فناوری اطلاعات، که برای کاربران نهایی طراحی شده است، تمرکز اصلی بر روی سرعت انتقال داده ها و استفاده از آن است.در حالی که داده ها در میدان معمولاً به صورت افقی جریان می یابند، شبکه های فناوری اطلاعات به صورت عمودی هستند. ارتباط بین مشتریان به صورت عمودی از طریق یک سرور اجرا می شود.

 

تماس با ما

شما می توانید از طریق اطلاعات زیر با ما در ارتباط باشید
آدرس

تهران – اتوبان یادگار امام ، بلوار دادمان ، خیابان درختی پلاک 20

تلفن

+98 21 22 33 44 55

ایمیل

info@dsngrid.com