به لطف کارگاه‌های تخصصی، بازدیدهای محل و پروژه‌های عملی، برنامه رهبری هوشمندانه‌سازی شده مدیران SME را مجهیز به تخصص دیجیتال در Industry 4.0 می‌کند.

دگرگونی دیجیتال می‌تواند از تغییرات کوچک شروع شود. فقط از فارغ التحصیلان برنامه رهبری هوشمندانه تر بپرسید – که مدیران SME را به مهارت هایی برای ایجاد استراتژی های دیجیتالی واضح مجهز می کند. اکنون، رهبران تولیدی می توانند برای پیوستن به دو دوره بعدی، از تاریخ 7 اکتبر و 10 نوامبر، ثبت نام کنند.

دونا ادواردز، مدیر برنامه پذیرش هوشمندانه‌تر، می‌گوید: «برنامه رهبری» به ایجاد 60 رهبر دیجیتالی جدید کمک کرده است، با دادن زمان به آنها از کسب‌وکارشان برای تأمل در تصویر بزرگ‌تر و به اشتراک گذاشتن ایده‌ها و تجربیات در کنار همتایان خود در تولید. “آنها سپس می توانند به کسب و کار خود بازگردند و یک استراتژی دیجیتال برای ایجاد رشد و کارایی ایجاد کنند.”

چه کسانی به اولین گروه ها پیوستند؟

مدیرانی از Optimold، Technoprint، Astec Precision، Primasonics، Fleetwood Sheet Metal و غیره در سراسر شمال غرب. دونا توضیح می‌دهد: صدها تولیدکننده در منطقه وجود دارند که از فرصت‌های ارائه شده توسط Made Smarter استفاده می‌کنند. این شامل مشاوره تخصصی، بی طرفانه در زمینه فناوری، کارگاه های آموزشی تحول دیجیتال، کارآموزی فناوری دیجیتال با بودجه و پشتیبانی از پروژه های پذیرش فناوری است. این برنامه بیش از هشت ماه با مشارکت دانشکده مدیریت دانشگاه لنکستر (LUMS)، دانشگاه لیورپول (UoL) و دانشگاه متروپولیتن منچستر (MMU) برگزار می شود.

آنها چه فکر می کردند؟

کیت اسکوبی یانگز 58 ساله، یکی از بنیانگذاران شرکت ساعت کامبریا، می گوید: «نگران بودم که خیلی پیر شده باشم». او هرگز به چیزی مانند برنامه رهبری هوشمندتر تبدیل نشده بود. “اما روشنگر بود. این به من فرصتی داد تا با افرادی در همان موقعیت صحبت کنم، برخی با تجربه بیشتر و برخی دیگر تازه شروع به کار کردند.

علاوه بر این، فارغ التحصیلان می گویند که «جلسات دویدن» عملی این برنامه، که در آن ایده ها را با همتایان خود توسعه داده و آزمایش می کنند، به آنها کمک کرد تا اعتماد به نفس استفاده از ابزارهای دیجیتال جدید را داشته باشند. آندریا ویلیامز، مدیر عملیات در Norcott Technologies می گوید: «تئوری ارزشمند است و شما را با ایده ها، مفاهیم و ابزارها مسلح می کند». “اما شنیدن نحوه اعمال موفقیت آمیز آن در تجارت دیگر و دیدن اثبات آن لحظه پیشرفت بود.”

از این گذشته، تجربه به همان اندازه با ارزش تحصیل است. سارا پوینتر، مدیر عملیات در Arden Dies، یک تولید کننده ابزار در استوکپورت، اضافه کرد: «یک اسپرینت تماماً در مورد رسیدگی به مسائل مهم تولید مربوط به خط تولید موجود بود». او و اعضای گروهش، برای برآورده ساختن نیازهای کارخانه در زمان‌های کوتاه، حجم بالا و مشخصات کیفی، بخش‌های زیادی از حجم کار را خودکار کردند.

حکم چیست؟

 فارغ التحصیلان برنامه رهبری هوشمندتر شده اند موافق هستند که زمان دوری از کسب و کارشان دیدگاه آنها را تغییر داد و به آنها فرصت داد تا استراتژی داشته باشند. کیت از برنامه کنار رفت و متوجه شد که می تواند کسب و کار خود را با تمرکز بر پایداری متمایز کند. سارا راه اندازی پروژه های دیجیتالی را که مستقیماً برای کسب و کارش سود می برد، آسان تر می دید. آندریا مهارت و اعتماد به نفس به دست آورد.

پروفسور آنگوس لینگ، رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه لنکستر، می‌گوید: «از بازخوردها مشخص است که پنج گروهی که این برنامه را آغاز کردند، از مزایای آن بهره‌مند شده‌اند». او می افزاید: “امید ما ایجاد فضایی برای رهبران بود تا اعتماد، ظرفیت و توانایی خود را برای شناسایی، آزمایش و پذیرش فناوری های جدید ایجاد کنند.”

 

منبع: https://manufacturingdigital.com